Subject: Ed: RE:BL Mint T100 näonaha hooldusmaskid
From: "Marina Karro" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 09:58:23 +0200

Tere

Palun registreerida ja saata mulle.

Ette tänades

Marina Karro

Saatja: MTA Postitoll <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. jaanuar 2025 09:16
Adressaat: Marina Karro <[email-masked]>
Teema: RE:BL Mint T100 näonaha hooldusmaskid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Postisaadetis Lõuna-Koreast. Saaja: Axis Pärnu OÜ, EE10071082. Saatja:
Nineone Cosmedi, 61008 Gwangju, Rep. of Korea. Saadetises: RE:BL Mint T100
näonaha hooldusmaskid - 30 karpi. Palun hinnangut, kas tooteid võib maale
lubada. Manuses pildid saadetisest.

Lugupidamisega,

Andres Riisikamp
Maksu- ja Tolliamet
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.